söndag 17 maj 2009

Våran nya kamera

Vi har pratat ett tag om att skaffa oss en digitalkamera, då våra mobilkameror inte håller den standarden som vi vill ha. Efter tittat runt lite grann vad marknaden har att erbjuda så bestämde vi oss tillslut att slå till och löpa en Canon Ixus 85. Marias föräldrar har nämligen en Canon Ixus 75 som har fungerat jätte bra och tar fina bilder, kanske påverkade vårt val en del. Vem vill köpa en skit kamera som inte fungerar och inte tar nog "bra" bilder. Nu har vi tagit massor av bildern som snart kommer ut på bloggen :)

8 kommentarer:

Karin (Albins mamma) sa...

Härlig kamera! Vi har en ixus 75, dom är ju jättebra tycker jag :)

Karin (Albins mamma) sa...

Haha ja visst är han bra? :)

Är det du eller Maria som fyllt 20 förresten?

Karin (Albins mamma) sa...

Haha ja jag vet, men det var bara bilden som blev lite lustig :)

Okej, grattis till henne :)

Aha, men det är väl inte så illa va? Skellefteå är väl en bra stad? :)

jess sa...

jag älskar dock sån smörja till tv-programm :)
Förlovning, ja det kommer såsmåningom -

jess sa...

vi har bara grått och trist väder tyvätt ... Ja vissa modebloggar går mig på nerverna

Pattie&Patte, unga blivande föräldrar sa...

Nä nu är det inte långt kvar :) japp det gjorde vi, och jag frågade hon som gjorde ultraljudet om hon var säker, då sa hon “Jag sa ju att det var en tjej!!” :D

Karin (Albins mamma) sa...

Mmm visst är dom :)

maria sa...

ja folk nu för tiden e helt otroliga men vi tror de e små barn som gjort de för en an adnans kompisar hade sin väskan och i den låg en iphone en annan ny telefon digital kamera han nya laptop och plånbok och dom tog bara iphonen plånboken och digital kameran men inte resten liksom så man vet aldrig