onsdag 6 maj 2009

Jag hade först tänkt att bjuda på lite bilder från tidigare idag när min lilla stjärna ligger på golvet och tränar, men bilderna är på mammas kamera och jag han inte fixa det då jag var där, så då tänkte jag i stället lägga ut en film på lillan, en film på henne när hon har vänt sig från rygg till mage under babygymmet som ligger bredvid tv bordet där hon då fastnade och blev jätte ledsen men då visade det sig att jag filmat fel = filmade när jag trodde att jag inte gjorde det och filmade inte då jag trodde jag gjorde det!! ja ha så kan det gå!! så just nu blev det inte någon bild!

Annars så har jag och lillan varit hos mamma som är hemma några dagar framöver för att få behandling! Vi var där under förmiddagen och åt senare lunch, efter det så följde jag mamma på en promenad till sjukhuset. Inez har varit ganska så gnällig idag, vet inte riktigt varför, tror hon har försökt att tala om det några gånger men jag förstår ju inte riktigt hennes språk än! Nu ligger Inez och sover och Jonas är på Olles!!

2 kommentarer:

maria sa...

måste säga att ni har en väldig spännande blogg läste visa saker som jag inte ens visste om när det gällde barn och jag e snart 2 barns mamma (skäms) grattis till er lilla tös hon e verkligen jätte söt kram maria

Anonym sa...

Det var svt som hittade min blogg och bad mig att vara med :)

/moncans.blogg.se