tisdag 5 maj 2009

Enkät

Kanske på tiden att skriva lite i bloggen också, än att bara skriva kommentarer till folk. Väldigt roligt att hålla givande konversationer med andra bloggare via kommentarer. Kommentar gärna våra inlägg mer :)

Våran enkät visade att 56% av alla som svarade på den (totalt 48 personer) började med smakportioner då deras barn var 4 månader och sen är det näst vanligaste att man börjar vid 3 månaders åldern.

Någon som har ett bra förslag vad våran nästa enkät ska handla om?

5 kommentarer:

Madde sa...

Jag tycker de är kul att ni gör den där enkäten intressant att se hur andra gör. :)

Madde sa...

Hehe jag tror inte att det är billigare här eftersom jag bor i Sthlm snarare dyrare. :S Men ska absolut kolla, det verkar ju riktigt kul om barnet själv gillar vatten så klart och våran son är tokig i att bada och duscha. :D

Hehe ja jag försöker så gott det går men är bra jobbigt ibland kan jag lova. Det känns som att det är mjölk i allt. Och är det inte mjölk så är det något mjölkpulver och de får man ju inte heller äta.
Oki, då ska jag börja med det jag har inte vågat ge vid varje måltid men har nog blivit oftare än tre timmar så ska börja hålla mer koll på klockan nu. :)
Hehe ja men det brukar ju vara kvinnan i huset som håller koll innan förlossningen så var vi på "förlossningskurs" och min sambo kläcker ur sig frågan "hur många cm ska man vara öppen när man ska föda" hihi alla blängde på honom som han var dum i huvudet. :P

Karin (Albins mamma) sa...

Nä hörre du, han har faktiskt inte ens börjat krypa riktigt än. Han drar eller rullar sig iväg :)

Karin (Albins mamma) sa...

Tommy kör timmer :)

Madde sa...

Jag tänkte på en enkätfråga, hur länge folk ammar alltså helammar. :) Kan vara intressant å så.