onsdag 27 maj 2009

Fika

Igår var jag och Inez på stan för att träffa Denise som ska ha barn i Juli :) Japp en Loka och ett wienerbröd blev det för min del! Ser typ ut som att fiket är på en bilparkering men riktigt så var det inte, bara nästen ;).

Sen kan jag ju säga att jag blir galen på att hitta kläder m.m på stan, det är rent omöjligt, inget är fint och om det är det sitter inget bra och om det sitter bra JaA då är det väl för dyrt eller något! Sen är jag begåvat med Sveriges värsta beslutångest!! Ja så det blir stan igen i morgon för att förhoppningsvis få tag i en bikini, piratbyxor och nå linnen eller tröjor!

Hum?


Sen en sak till, jag vet inte hur många det är som kommer fram och ska säga hur söt Inez är, hahahah varje dag när man är ut är det alltid någon :) alla är så otroligt bebis kära.

5 kommentarer:

jess sa...

nja lite smått. Det tar nog ett litet tag till

Karin (Albins mamma) sa...

Nej faktiskt inte än, han säger mamma & pappa. Och han förstår vad dansa och lampa är för nåt, men det har han kunnat ganska länge :)

maria sa...

ja det är endå en hel del hon äter sj tvättar händer och munnen sj byta sin blöja sj dock ej om hon har bajsat hahaha då blir de bara en röra hon kan ta av sina byxor och ta på dom igen samma sak med skor lite sånt .....men de är kul att hon försöker då lyckas hon komma fram för eller senare jo :)....håller helt och hållet med dig men tyvär e de inte många som tycker som oss

Madde sa...

Sv: Hehe ja men så är det ju och jag var för mycket mes för att fråga någon om jag kunde få låna en telefon. :P
Ja var absolut skönt när vi väl hittade varandra igen och William hade sovit genom det hela. ;)

Jenny, Jens, Oliver och Isabella sa...

Låter härligt att det är bra med er=) hehe hon växer ju så det knakar gotjejen... Ja, vad kul att du fått ditt sommarschema! Hoppas att ni kan komma.

Ja, det tror jag att det kommer att bli, vi ska ha ett golv som ser ut att vara full i småstenar (ljusa) väggen blir väldigt ljust bege och borden är det stenar på. Ska lägga ut bilder på det när gubbarna är klara.