söndag 24 maj 2009

Vår dag

Idag hade jag sista passet på helgens träningsläger med Grandmaster Won-Sup Lim . Lägret har verkligen varit givande och lärde mig bland annat drömmönstret, riktigt snyggt är det. Bild på Won-Sup Lim.

En bild på Inez i sin bärsele. Vi har funderat på att köpa en Babybjörn Active fit vilket har ett bättre stöd för ryggen, vilket vårt bärsele saknar. Är det någon som har testat Babybjörn Active fit?

Tilda säljer kakor, grönsaker och lite annat smått och gott.

Inez har hittat en ny intressant sak att utforska ;)

Tilda flyger helikoptern, den syns ovanför sandfläcken (under kortsidan av lådorna) längst till vänster.

Vår sötnos :)

4 kommentarer:

Tess trött tokig morsa sa...

Hej hej vinnaren av syster & bror presenteras nu på bloggen kika in och se om DU är vinnaren!

Måndag morgon kommer även NY tävling läggas UT missa INTE den

kram

Ps passar på att be ett blogg tips
www.brollopsbloggen.webblogg.se.ds

maria sa...

tack så mycket :) det va bästa dagen i mitt liv :) jadu barn är otroliga man ser framsteg hela tiden ser det bara nu den korta tiden mickaela varit på dagis hennes sätt att vara hennes tal sättet hon försöker visa känslor och det är så himla otroligt kan jag säga :)

Karin (Albins mamma) sa...

Hon är verkligen en riktig liten sötnos :) Och vad fin bloggen blev med den där bilden...

Haha ja precis, men jag tror faktiskt att det är viktigt. Dom lär sig ju bara på det viset. Även om det är lite jobbigt och man tycker synd om dom :)

Jenny, Jens, Oliver och Isabella sa...

Ja, det hoppas vi med. Är så trött på att bo hos Jens föräldrar nu, Pratade med snickaren idag och han trodde att det kommer att bli färdigt på fredag, och är det inte de så skulle det bara bli en eller två dagar in på nästa vecka. Japp det va vid stugan vi fiskade, hoppas att jag kan ladda upp bilderna därifrån snart.

Allt bra med er annars då?