torsdag 7 maj 2009

missnöjd

Vet inte riktigt vad det är med lillan men i flera dagar nu så har hon varit väldigt missnöjd! Babysittern är inte rolig där försöker hon göra allt för att ta sig ur, babygymmet är inte heller bra efter en kort stund har hon redan hamnat utanför, mammas famn är inte roligt de heller för då sprattlar hon och försöker åls sig lös!:S Hon verkar ha börjat bli jätte frustrerad när hon inte kan ta sig iväg på egen hand. Jag tror dock inte det är så långt bort att hon ska kunna det eftersom hon övar och gör framsteg varje dag!

8 kommentarer:

sandra [2barnsmamma] sa...

Tack! Nej, jag har fått hjälp.
Detta med koder och sånt kan jag verkligen inte med, hah! :)

Sandra [2barnsmamma] sa...

Ja det blev riktigt bra,
är så nöjd! :)

Mikaela - ung mamma till Miliam sa...

vi har alla nappar och nappflaskor som finns!

maria sa...

hej hej tack så mycket hon är snart 19 mån :) ...läste er nyaste inlägg Mickaela va likadan jag la vårt tecke på golvet med en massa leksaker så fick hon röra sig hur hon ville de tycktes hjälpte en hel del kankser kan hjälpa med er lilla sötnos :) kram

Madde sa...

Jag hoppas på att kunna amma till 6månader, men som det är nu så kan jag inte helamma han blir inte mätt. :/ Har inte kunnat gjort det sen han var några dagar så de känns tråkigt. Gör allt för att försöka hjälpa mjölken att komma till mera men verkar inte hjälpa. :(

William tackar. :D

Josefine sa...

Svar: Ja sugen på att skaffa barn har jag varit ett bra tag nu, men nej det får nog vänta några år..!

En tjej i min klass är förresten i sjätte månaden nu ;)

TUMADRE sa...

Jag tippar på att missnöjet hos lilla damen beror på att det är en tand på väg...!
Köp kylbitringar och låt henne tugga på dem, så kanske hon blir lugnare. Finns att köpa i vanliga mataaffärer.

jess sa...

han passa sjukt bra i den :)