fredag 8 maj 2009

Igår och Idag


Idag när vi var på Linneas skola, Inez har massor beundrare!

Inez lagar mat med pappsen

Inez sitt tränar här sitter hon nästan helt själv, hon har suttit i några sekunder utan stöd nu!

Väntar på mat

Kommer den aldrig
o
Gott

Inez äter gröt

Sovandes och alldeles underbar

Inez jaaa vet inte riktigt vad hon gör!!

Inez håller flaskan själv

mammas sötaste

Glad skiten
Igår var jag och lillan på date ;) som ni kanske vet så har jag ju både man och barn så den här gången blev det en gravid kvinna i stället heheheh nej men vi träffade Denise på Waynes! En som jag jobbade med i sommar, det var trevligt i alla fall:) så då vet ni!! Vi vuxna åt en sallad, Inez åt en sandwis??? eller nej så klart inte hon tog också en sallad ;) hahah.. Senare åkte jag och the family och handlade på Ica maxi och vi hämtade också vårat chassi till vagnen (vi har haft ett låne chassi i 3 veckor)..

Och idag då jo då bar det iväg för att se hur Linnea sköter sig på skolan :) hon skötte sig i alla fall bra dock hade hon lite tjollriga kompisar som hela tiden ändrade alla regler till sina egna fördelar och alla var väldigt bestämda och skulle bossa över varandra! Men så är det väl kanske då man är så där liten!!

1 kommentar:

Jenny, Jens, Oliver och Isabella sa...

Är det Denise Nilsson du träffade?? Har sett att du har henne som kamrat på din facebook. Om det är hon så är det en gammal klasskompis till mig=)... Och hon ska ha bebis snart.