lördag 9 maj 2009

Tävling

1 Lott

1. Skriv en kommentar om att du är med och tävlar hos mig med ditt namn och mailadress.

2 - 4 Lotter

2. Skriv en till kommentar där du skriver länken till din blogg där du publicerat ett inlägg om denna tävling SAMT använt dig av bilden nedan och den kursiva texten nedanför bilden.

Observera att du ska länka till ditt inlägg, och gör det i en separat kommentar!

- Länk på egen personlig blogg ger 3 lotter i tävlingen (ex dittnamn.blogg.se)
- Länk på tävlingsblogg ger 1 lott i tävlingen (ex dittnamntavlingsblogg.blogg.se)

2. Ou du inte har blogg så tipsa fem eller åtta personer via mail samt skicka en kopia till mig unga_foraldrar@hotmail.com om den här tävlingen.

- Mailar man 8 vänner och tipsar ger det 3 lotter i tävlingen
- Mailar man 5 vänner och tipsar ger det 1 lott i tävlingen


"Jag är med och tävlar hos UngaFöräldrar om en Budget Deluxé edition 2009, var med du med och tävla HÄR"




Vill du ha större chans att vinna gör du ÄVEN:


5 – 7 Lotter


3. Du lägger till våran blogg hos bloglovin (3 lotter) För att veta att du följer mej skicka ett mail där du kopierat över på bloglovin (t.ex ta en bild på skärmen där det står att du följer bloggen via bloglovin) så jag ser att de stämmer och skicka det till unga_foraldrar@hotmail.com.

Follow Ungaföräldrar


Tävlingen avgörs den 25 Maj klockan 21:00


Mer info om priset klicka HÄR för introduktionsfilm eller HÄR för att läsa mer om Deluxé Edition

6 kommentarer:

Anonym sa...

jag är med och tävlar!

gotte.blogg@hotmail.com

maria sa...

nej de e verkligen inte långt kvar :) jo de känns kanska skönt vi längtar jätte mycket för att få träffa de lilla livet :)så länge hon får röra sig fritt så kommer hon så småningom dit hon skall :) plus de e bra tränning för henne kram

Karin (Albins mamma) sa...

Tackar tackar! :)

Jo fy. Och väldigt synd om Albin var det.

Vad gör ni idag då? :)

Madde sa...

Ja aboslut. :)
Oj, kommer inte ihåg just nu vad den heter, frågade på apoteket idag så ska ringa läkaren imorgon dels för det och sen så har jag hittat en knöl i armhålan så känner att jag vill kolla upp det också. :S

16 år och ska bli mamma! sa...

Jadå, det går framåt! :d.

jess sa...

ja faktiskt :) får hoppas de