torsdag 7 maj 2009

Update

Ikväll så kollade jag på hockey och Sverige vann mot Tjeckien med 3-1. Nu är de vidare i semi mot Kanada så vi får väl se hur det går. Har även suttit och granska väldigt väldigt "intressanta" vetenskapliga artiklar till våran artikelgranskning.

Inez har utvecklats mycket under den senaste tiden och det glädjer en hjärtligt att se sitt barn utvecklas eller som vi kallar det lite slarvigt, "levla upp" haha. Maria ska väl skriva lite mer om Inez framsteg.

Igår hade vi över 300 unika besökare och för att fira att vi för första gången gått över 300 gränsen som kommer vi snart anordna en TÄVLING så håll utkik på våran blogg så ni inte missar den.

3 kommentarer:

maria sa...

ja hon är en stor liten tjej som skall bli storasyster om knappt 5 veckor min lilla sötnos :)....skadar aldrig att testa :)när dom är i inez ålder vill dom gärna vandra för sig sj och utförska saker på egen hand då e inte mamma och pappa roliga längre :( ha det gott kram

Jenny, Jens, Oliver och Isabella sa...

Ja, om ban bortser från olivers usla humör som han hade av och till hela dagen igår, så va det en väligt bra dag=).

Vad roligt att det går så bra med Inez framsteg. Hur lång är hon nu? Tycer hon växer så det kankar hehe, gounge=)

Madde sa...

Grattis till 300 rekordet. :)

Nej min bvc tant tycker inte att det behövs utan att jag ska dricka anis och fänkåls te bara. Så jag kämpar på. :)