fredag 8 maj 2009

Lite bilder från mammas kamera









5 kommentarer:

Karin (Albins mamma) sa...

Åh gud så söt! Och vilken gullig frisyr hon har, som jag inte tänkt på förut :)

Cassandra sa...

hon går ite, hon har nyss börjat krypa! Hon ställer sig upp mot möbler och går runt dom bara :)

Karin (Albins mamma) sa...

Mmm Albin har fortfarande en massa skorv, fast sånt som är svårt att få bort :)

Ja men precis. Självklart är det roligt, det är ju det bästa med att tiden går, att dom lär sig så mycket nytt :) Men som sagt, den där allra första bebistiden kommer jag knappt ihåg. Fast den var ju inge vidare för oss heller så man längtar inte riktigt tillbaka heller...

Madde sa...

Vilka fina bilder. :)

Ja jag vill ju verkligen amma, men på måndag ska jag byta bvc och hoppas på bättre hjälp där, har fått tips om en nässpray som hjälper mjölken att rinna till mera så den vill jag absolut prova på.

Nadja - 17 år & mamma sa...

Svar; Tackar så hemskt mycket! :)