måndag 29 juni 2009

panik

Nu har mammsen i huset lite smått panik här :S ja så kan det vara, lillan vägrar att ta Nutramigen och vi har inget annat då vi tajmat med att den vanliga ersättningen skulle vara slut då vi börja med Nutra! Det är varmt och det finns inget att ge henne, alla afärer är stängda och ja vad gör man, försökte laga välling på havredryck och gröt men det var inte så poppis heller men de slank kanske i en liten skvätt. Inez tycker alltså att Nutra är så dåligt, om man ger henne flaskan och det rinner in lite så spottar/fräser/hulkar och spyr hon av den! lillan mitt älskade barn vad skall jag göra? funderar på att ringa mammsen min men hon kanske sover!

11 kommentarer:

Madde sa...

Usch vad hemskt, förstår att ni har panik nu när hon inte vill äta. :(

Det är inte dåliga summor som man ska ut med heller, har hört av en mamma från min föräldrargrupp att hon kokade flaskorna flera gånger om dagen i TRE veckor innan hon fick bort den hemska lukten från dom då det visade sig att dottern inte var mjölkallergiker.

Oki då förstår jag, hehe jag får prova helt enkelt gallskriker han vill han nog inte bada. ;)

Louise, blivande ung mamma sa...

Haha, nej inte drekt :)
Men snygga saker och vill ha det till lilla belle men tror inte jag köper något, kändes ändå lite dyrt

Madde sa...

Hehe aaa det är supersött. :D
Nu sitter han och tittar på dom lite då och då men han har inte börjat ta på dom ännu. :)

Hannele - Mamma till Kevin ♥ sa...

Svar:

Hej!
Tack så mkt! :)

Kraaam
H

Madde sa...

Jo jag har funderat på det, sambon är ju datanörd hehe så han har också påpekat det. :P
Men nu sitter jag å laddar upp alla bilder på fuji hehe ska ju ändå framkallas så blir dom ju sparade där också. :) Så blir gratis backup. ;)
Nej fy fan vad rädd jag blev när datorn blev knäpp tänk om alla förlossningsbilder och allt hade försvunnit liksom. Usch.

Jenny, Jens, Oliver och Isabella sa...

Ja inga problems. Vill du inte ha tre när du ändå är i farten? De slinker ner hur lätt som helst:-)

//Jens

Johan Svensson sa...

Hej!

Hoppas allt är bra med dig!

Du som tidigare har tävlat i min blogg vet väl om att jag den här veckan tävlar ut en snygg väska från Sandqvist? Det enda du behöver göra för att vara med i tävlingen är att posta en valfri kommentar till det här inlägget: http://hd.se/noje/nojesfaltet/2009/06/30/vinn-vaska-fran-sandqvist!

Kram

Malin sa...

Hoppas ni fick i henne lite av maten i natt iaf! Inte kul när dom inte vill äta .

Vill tipsa om en superbra tävling till alla föräldrar i min blogg:

http://mallemu.blogg.se/2009/june/vinn-ett-presentkort-vart-400kr-hos-sweet-fun.html

Madde sa...

Ja men precis, och det är det jag ska göra men undrar hur många fotoalbum det lär bli. :S

Ja men precis, å super vi bor ju i lägenhet så vi har inte skaffat något speciellt men hos svärisarna har dom ett stor parasoll så William också kan vara ute vilket är skönt. :)

Louise, blivande ung mamma sa...

Sv. Jo, peter bara sommar jobbar.
Han jobbar med att stå i kassan.

I vanliga fall pluggar han :)

Jempajenny sa...

Stackars liten!

Nu har jag dragit igång en ny tävling i min blogg. Var gärna med och tävla denna gång också.

http://jempajenny.bloggagratis.se/2009/06/30/1801498-tavla-och-vinn-400-hos-sweet-funky/