fredag 5 juni 2009

5 juni

För exakt ett år sedan tog jag studenten, schiiiit vad tiden har gått fort! Inez låg i magen och var liten som en knappnåls huvud (var i vecka 8) och idag prick ett år senare är hon ca 66 cm och väger just under 7 kilo..Är det inte ganska fantastiskt egentligen? Det känns precis som att jag skulle kunna säga att- idag ska jag ta studenten :S Detta påminner mig om hur fort det kan gå och swiiich så är hon 1.5 år i stället!!! Men nu är hon faktiskt bara 4 månader i några dagar till i hela 3 dagar!! heheh

Igår var jag och Inez och träffade mammorna och bebisarna från föräldragruppen! det var trevligt, är så roligt att få se andras barn som är i samma ålder som Inez+- någon månad! Skulle ta nå bilder men då var tydligen batteriet slut!

1 kommentar:

Tusensköna sa...

Jag kan säga att det var åtta år sedan jag tog studenten men det känns som igår för mig med ;p Man är inte äldre än man känner sig =)

Kul att du ville vara med i tävlingen för övrigt, lycka till!