torsdag 4 juni 2009

ANONYM

ANONYM KOMMENTAR :"haha du är ju patetisk på riktigt,tror du verkligen på allt du skriver? Klart man skulle bli glad om det komme en och sa ''ååå vilken söt bebis'', men jag skulle hellre vilja att dom ser vad det är för kön. Men snälla,skärp dig, du har skrivit varför man inte kan ha rosa på pojkar,men klä din pojke i rosa då,när du får en ?

OKEJ när dom är större,då får dom ha precis det dom vill, men när dom inte kan klä sig själv,klart man vill ha lite flickigt och lite pojkigt?vad är det för fel med det? OCH jag delar inte in personer i olika ''fack'' som du kallar det,jag respekterar folk hur dom än är. sluta med ditt genus prat"

SVAR:
Tror? man vet ju att det är så det fungerar! OKEJ vi accepterar att DU tycker som du tycker, men vi delar inte åsikt om det! Ja vi kommer klä vår pojke i rosa JA!!! om vi i framtiden kommer få en pojke! Om du stör dig så fruktansvärt på vårat genus prat så behöver du INTE läsa bloggen, det är vår blogg och vi skriver det vi själva tycker är viktigt, så du behöver inte be oss att sluta skriva om genus för det kommer vi att fortsätta att göra!

Varför skriver du från anonym? det går ju inte att svara på ett bra sätt om inte hela bloggen ska var full i svar till dig!

10 kommentarer:

jess sa...

att man orkar skriva något sånt anonymt! kan skriva vem man är så att man står för vad man säger. Rent löjligt av folk som gör sånt.

Jenny, Jens, Oliver och Isabella sa...

Men vilken störd jävel, hon/han ska väl skita i hur man uttrycker sig på sin egen blogg. Tycker att ni hade gett ett väldigt bra svar till personen. Haha snacka om feg som inte vågar avsluta med sitt namn.

Pappapoet sa...

Hela bloggvärlden är full med idioter, har själv råkat ut för en del puckon, men ta det goda med det onda, bra blogg, ska följa på Bloglovin :D

Viktoria sa...

Tycker faktiskt att det är ganska mycke prat om det där med genus..visst kan man klä sin pojke i rosa om man vill det men sluta tjata, hade ju räckt med ett kanske två inlägg om det! för övrigt så gillar jag bloggen:)

Hanna o Elliot sa...

Jag tycker ni kan "tjata" på! De är en viktig fråga!

jess sa...

Absolut! Finns folk som är så sjukt patetiska.
Nej det var lagom pris för en sådan faktiskt.

Den bilden har jag tagit med mobilen
annars har vi en "casio" något :) haha

16 år och ska bli mamma! sa...

Vi köpte en bärsele från babybjörn, bild kommer snart! :).

Anonym sa...

HAHA HÄR HAR NI MITT NAMN, JENNY LINDBLOM !

16 år och ska bli mamma! sa...

Ja, den är väldigt mjuk och bekväm! :D.

Madde sa...

Haha aa men visst. :P Smset gjorde verkligen min dag. :)

Vi har faktiskt ingen "riktig" skötväska utan en från stadiuum men på familjeliv tipsade dom om den här och vi tycker att den är super och fynkar precis lika bra som skötväska. :) Vad har ni för väska? :)

Han tycker inte att det spelar så stor roll var jag utbildar mig till bara jag sätter mig i skolbänken typ. :P
Jag är utbildad till lastbilschaufför. :) Har B,C och CE i körkort så får köra det mesta och nästa sommar så ska jag nog ta A också. :)

Hehe anledningen till att vi har diskmaskin är just för att det BARA var jag som diskade. :P
Spelar ingen roll om vi skulle "bestämma" att han skulle göra något för han skulle inte göra det iaf, han vet att jag inte klarar av att ha det stökigt och skitigt och gör inte han det vet han att jag gör det. Lite mitt fel också kanske men annars skulle vi kunna ha disk i typ två veckor innan något skulle hända och hm mja inte ens säkert att det skulle hända något då heller. Inte från hans sida iaf. :P

Att jag lyckats få honom att fälla ner toalocket tycker jag är otroligt. ;)

Oj vilken uppmärksamhet inlägget fick, intressant att folk kan bli så irriterade över att man tycker olika. Tråkigt bara att dom inte kan vara ärliga och stå för vem dom är ist.