fredag 5 juni 2009


Sweet

Inte alltid så stabilt

hihi

2 kommentarer:

Madde sa...

Hehe ja inte är han liten plutt längre inte. När jag ser på bilder från när vi precis kommit hem kan jag knappt tro att han varit så liten. Och det var ju inte ens två månader sen.

Ja absolut jag tycker att den är super bra faktiskt. Passar oss väldigt bra. I det här inlägget finns det en bild på skötväskan. :) http://vhdbrud.blogg.se/2009/march/utkast-fick-framande.html#trackback
Oki ja det låter ju faktiskt smidigt fast jag har inga problem att ha sånt i min iaf tror jag. :) Finns på varsin sida på min väska ett fack till flaskor/termosar osv. :)

Nej nej jag vill absolut inte sätta mig vid skolbänken igen, det enda jag skulle kunna tänka mig är att gå "eget på väg" för att kunna starta eget bärningsföretag men det dröjer nog bra länge. :)
Njae det börjar komma in fler och fler tjejer faktiskt vilket är kul, men många är att dom inte vill skita ner sig och sånt vilket man inte riktigt kan vara ibland måste man ut och koppla isär lastbilen och släpet i storm och mörker och då är man oftast helt oljig när man är klar. :P
Dom flesta tjejer som kör nu tror jag är såna som kör grusbil för då behöver man inte ens gå ur lastbilen.
Hehe jo det är nice att ha många bokstäver på körkortet jag känner inte någon direkt press att bli arbetslös för chaufförer behövs det alltid.

Vad är ni utbildade till? Och har ni körkort? :)

Hehe aa vi får se men troligtvis är det nog jag som kommer att göra det mesta här hemma iaf, får försöka lära William att hjälpa till iaf. ;)

Haha aa det är klart att det är kul att skriva inlägg som väcker uppmärksamhet. :P

oskar sa...

Hallå hallå! Nu så är det en riktigt kul tävling inne hos mig.
Jag har slagit på stort och erbjuder vinnaren ett presentkort som är värt 500:- så vill du vara med så titta förbi.

mvh
oskar