onsdag 3 juni 2009

Bilder från igår och idag


Mammas och pappas älskling från promenaden nyligen!

Weiiiii

Roligt att åka i vagnen

en liten rolig grej är att hon har börja fatta att man ska le/skratta i kameran ;) så fort den åker fram börjar hon le :)

Gårdagen

Hon leker små stjärnorna och sjunger i sin mick ;) heheh mamma har plockat fram en skallra åt henne som var super rolig

hihih

OÅå

Okej, hon har världens fulaste frilla ;) nu har ni sätt den!! Lovar det är hon som valt den själv jag har då inget att göra med det valet ;) heheh

Hon blir 5 månader om 5 dagar, gud vad tiden springer iväg! Samtidigt som det känns som att hon alltid varit med oss så känns det som hon är alldeles nyfödd, det var inte länge sedan det var svin kalt ute och man inte kunde stänga sin jacka för att den var alldeles tajt och man bara hoppades på att hon skulle komma just den dagen och man sa - jag orkar inte en dag till. Jag hade världens foglossning och halsbränna som hette duga och nu är liksom allt bara över och hon växer och frodas, snart är hon redan på egna ben!

4 kommentarer:

Pattie&Patte, blivande unga föräldrar sa...

sötnos hon är! :)

Tjelsi sa...

Svar: Vet inte om jag har någon specifik ålder... Jag tycker 22 är ungt att vara förälder, under 18 är extremt unga föräldrar, då är man fortfarande själv ett barn... och jag har svårt för barn som föder barn.

Jeanette - 20 år och gravid sa...

Svar; Ja, det är redan fixat och klart :) Jag kommer vara hemma med lillen varav pappa kommer vara hemma under de 2 första veckorna efter födseln. Sen får vi se framöver när han ska få sina pappadagar. Om det blir typ när bebisen är runt 7 månader gammal eller något! Hur gjorde ni? Kram

Alexandra sa...

Lägenheten är 61,9 så den blir nog alldeles lagom :) Nu är det inte länge kvar tills vi får flytta in :)

Den babybjörn sele vi har tror jag är en BabyBjörn Bärsele Synergy, den funkar hyfsat dock så tycker jag att den är lite för jobbig att ställa in så att den känns bra. Man måste nästan ha någon som kan hjälpa en med det.

Vad har ni för barnvagn och bilstol till Inez? :)