lördag 13 juni 2009

JoyPeak

Idag var vi på JoyPeak som hålls varje år i Ursviken utanför Skellefteå. Alla aktiviteter är grattis och självklart var det mycket folk där borta trots dåligt väder. Vissa aktiviteter hade köer på mer än 40 minuter så det gick bort en hel del tid att stå i olika köer :S Usch!

Linnea tävlar mot Simon.

Simon i slut spurten.

Flickorna har fått ansiktsmålningar :)

Linnea rider.

Lite flätor i håret.

Simon klättrar för fullt.

En av köerna.

Stor backen i cykel området med massor av ramper och hopp.

Simon flyger fram över ett hopp.

2 kommentarer:

Caroline sa...

Nu har vi en emmaljunga edge duo, ocj jag gillar den jätte mycket men nu vill jag ha en mer lättstyrd vagn, så nu vill jag ha en emmaljunga city cerox 360 men dom ska tydligen inte vara med i -10 kollektionen då nitro:n säljer bättre.. men jag vill ha det vändbara styret som jag älskar, men fråga är hur länge till man kommer att använda det.. Sen tyckte jag med att sittdelen var så låg till både nitro:n och 360:n, eller så är det bara duo sittdelen som är hög.. Vad har ni för vagn?

Anonym sa...

Hej!
Måste bara få fråga om det är ett till barn på gång?