fredag 3 juli 2009

Festivalen

Idag var vi iväg på Skellefteå festivalen och kikade runt på marknaden och tivolit. Vi köpte blandat två olika T-Shirtar till henne och senare köpte vi även tyg så att vi kan göra en snygg lösning framför balkong dörren. Vi har problem att vi kan få objudna gäster när vi har balkong dörren är öppen, Usch!

Åk traditionen som jag och min bror åkte i.

Maria och min minsta bror åkte här.

Tatoo ;)

What´s up.

Inez brukar cruisa i sin vagn.

Mums, smaka på vagnen ;)

Inez hjälper pappa med disken och passar samtidigt på att städa påslådan.

12 kommentarer:

Madde sa...

Haha vad sött "städar påslådan" :P

Vi har så liten balkong så sätter vi upp något så är den full nästan hehe oki inte riktigt men inte långt ifrån heller. ;)

Men idag regnar det tack och lov. :D

Juste påpekar att jag har ny blogg också. :)

Jenny, Jens, Oliver och Isabella sa...

Oliver är väldigt nyfiken, han pratar om det varje dag, och frågar ofta om mamma mår illa och att han vill att bebisen ska komma nu:-)....

När jag väntade mina pojkar så mådde jag väldigt illa typ hela graviditeten. Men nu mår jag väldigt bra, har bara lätt morgonillamående ibland. Jag har ingen aning om vad det blir, men jag har oxå misstankar om en flicka då jag inte har någon rand på magen, å att magen inte är lika stor som när jag väntade mina grabbar.

Men jag har fruktansvärt ont i ryggen denna gången, vilket jag inte hade förut, så bebben ligger nog långt bak tror jag....

Är det en riktig tatoo Jonas har skaffat eller är det bara fejk? Snygg va den då iaf:-). Inez hon bara växer å växer hur stor e hon nu??

kram kram

jennie sa...

hejhej! trilla in på er blogg från ingenstans... jättegullig son och kul att ni två bloggar tillsammans.. inte ofta man får höra "killen/pappans" version.. lycka till med allt!

jessica sa...

4-års dag?

denice sa...

Sånt är alltid trevligt..
Tack =)
Han blir tre månader i veckan.. =)

annaelisabeth sa...

hej :) vi har en jätte söt emmaljunga duo från 04 :)

Jennie sa...

Hejsan ! Tack så mycket , jo det är fint här , :) Hur står det till själv ? :)

sandra sa...

Haha oooja=) bara ersättning,han äter typ 150 ml var 3.5 timme =)
vad äter inez? Jisses hpn måste ju vara lååångt under ''normalkurvan'' ?

jodå :) bara att komma förbi =)

Sandra sa...

Jaha okej,men gud vad knepigt :) jag gav Rasmus första ''smakisen'' igår,men jag ger han typ 1 tsk sen ersättning efteråt :)Okej,jo Rasmus ligger över kurvan i allt,men inte låång över,bara lite =) ja precis :) Rasmus och Inez är typ lika stora nu ju =) Jo alla dagar förutom imorgon och på torsdag,så onsdag går bra att ni kommer för mig ,om det går bra för er vill säga :):)jag vet inte om Rasmus är tidig,har som ingen att jämnföra med:P det ända jag vet är att han är stoooooor kille :)

jessica sa...

japp det kan han. Så duktig är han:) Inez då?

Erica sa...

Haha, jag träffade han på kvällen kring 9 kanske vid öltälten, alla fjortisar + Jenny är rätt avis ;)

Johan Svensson sa...

Hej!

Hoppas allt är bra med dig!

Du som tidigare har tävlat i min blogg vet väl om att jag den här veckan tävlar ut hela fem valfria gratisprenumerationer från Tidningskungen? Det enda du behöver göra för att vara med i tävlingen är att posta en valfri kommentar till det här inlägget:
http://hd.se/noje/nojesfaltet/2009/07/06/vinn-valfri-sommarlasning/

Kram

PS: Länka gärna till tävlingen på din blogg!