måndag 8 juni 2009

Hipp hurra

Idag blir Inez 5 månader :)

4 kommentarer:

Karin (Albins mamma) sa...

Grattis till stora tjejen, visst går tiden fort? :)

Pappapoet sa...

Man får gratulera, Inez :D Idag blev vår Isabella 2 år :D

I Nadjas kök sa...

Hej,
Jag är tvungen att ta bort din kommentar till tävlingen då du inte har skrivit vad det är du vill vinna.Är du snäll och gör om allt? Hela tävlingen bygger på att du ska välja en eller flera saker för 500 kr och de är detta du kan vinna. Om du fortfarande vill vara med så är du välkommen att göra ett nytt försök.
Grattis till Inez på 5 månaders-dag :D

Hälsningar Nadja

Alexandra sa...

Hon börjar bli stor er flicka, men jag trodde faktiskt att hon var äldre än 5 månader :/

Martin vill absolut att vi ska ha barnsängen i vårt rum för han vill inte att bebisen ska ligga med oss. Han är totalt livrädd att han ska råka lägga sig på barnet, eller råka göra illa det på något. Jag förstår honom för jag är precis lika rädd, men jag har ju sovit med väldigt småbarn förut och man ligger ovanligt still och rör sig inte så mycket. Men jag förstår att han är rädd för han har ju råkat ge mig ett par smällar i sömnen :p haha

Jag har bestämt mig för att vi ska köpa en ny bilbarnstol, sedan vad det blir för märke de får man väl se, beror mest på priset. Men sålänge den har det jag vill att den ska ha :)