lördag 6 juni 2009

Update

Igår hade jag min gradering i TaekWanDo och jag lyckades uppgradera till blått bälte :) Äntligen får man börja tävla i högre mönster på tävlingarna. Ikväll så bär det av till sommaravslutningen på klubben och det blir en lugn kväll för mig. Maria och Inez ska fara och hälsa på Julia och Lovelee ikväll och eventuellt grill om vädret tillåter. Förresten så har jag ÄNTLIGEN "sommarlov" nu till måndag då jag börjar jobba på sjukhuset. Man lär sig verkligen nya saker varje gång man jobbar på 2:an :)

1 kommentar:

Alexandra sa...

Njao vi funderar på att ha spjälsängen i sovrummet, beror lite på om den får plats :)

Okey, vi har en emmaljunga nånting och bilbarnstolen har jag ingen aning om va det är. Vi har fått allt från en av min mammas kompisar så det är ju lite slitna grejor men de funkar nog. Fast bilbarnstolen är jag lite osäker på, jag vill helst ha en sådan där med suflett eller vad det nu heter så att barnet skyddas bättre mot solen i bilen. Man vet ju själv är jobbigt det är när man ska försöka hänga över mde jackor och sätta fast solskydd på fönstrena, vore ju skönt om man slapp det och hade allt klart på bilbarnstolen redan! :)