måndag 8 juni 2009

:)


sötast

Inez leker med mammsen

Idag på väg till babyöppet som tyvärr var stängt på grund av sjukdom.

Här sitter Inez och väntar medan mamma lagar mat!

mmm god god

Idag skulle vi till babyöppet med det vart inställt så det var bara att vända hem igen :S just nu sover lillan här bredvid i vagnen. Vet inte vad vi ska hitta på idag istället, men pappa jobbar ju inte så länge så då kanske alla kan göra nå sedan!

sen måste jag ringa mamma och fråga hur hennes OP har gått!

igår var vi och fiskade hos Jonas föräldrar, Inez fick vara hon min mamma/hennes mormor!

2 kommentarer:

Madde sa...

Hehe ja men så är det ju, jag tycker att det är dåligt av dom som inte röstar att gnälla en massa när dom inte gör något själva för en förändring, då ska man inte säga något heller.

Aaa absolut. ;)
Nee så illa är det nog inte, jag är nog ändå ganska snäll i trafiken, men man blir så sur på idioter som tror att en lastbil å släp med 60ton ska stanna lika fort som dom gör även fast de är omöjligt. :)

Oki vad mysigt har ni något speciellt resemål som är planerat?

Ja så tror jag också att det kommer bli, vet ju hur Henrics föräldrar är med mig. :)

Haha nej nej ska jag gifta mig får jag byta sambo. ;) Fyra år har vi varit tillsammans nu i juli och ingen ring. :P
Hur länge har ni varit tillsammans?

Pappapoet sa...

Sköna bilder, man blir så glad :D