torsdag 24 september 2009

ute

Nu har vi varit ute en stund jag och Inez, det är perfekt för att få henne att stanna uppe lite längre så att hon därmed sover längre och det leder till ett behov av endast 2 sovningar per dag! Inez älskar att vara ute + att det är ju alltid trevligt när dagmammorna är ute då har Inez nå barn att kolla på som hon gillar och jag kan prata lite med dagmammorna om jag vill! Jag tycker det är jätte svårt att veta vad man skall klä henne i, jag är ju mycket mer frusen än Inez och i fall jag tar på henne så mycket som jag har på mig så blir hon jätte svettig, så man har som inget att jämföra med, jag brukar faktiskt titta ut och kolla vad barnen i parken har på sig ;) Nu sover hon i alla fall, vi får hoppas att hon sover fram mot lunch, tidigas 11.30 vill jag att hon vakan men det kan man ju inte riktigt bestämma själv.

Inga kommentarer: