lördag 26 september 2009

26 september

Hej!
idag vaknade jag och Inez själva eftersom Jonas redan vid 5.00 i morse gav sig iväg till Sundsvall för domarutbildning. Jag och lillan tog oss en sväng på stan efter lunch och väl där inne mötte vi Denise, Lalle och lilla söta Alfred. Vi gick med dem en stund och fick träffa en alldeles ny bebis, han typ bara slänga ett snabbt öga på den lilla nykläckta bebisen eftersom Inez gallskrek, var övertrött och hade en blöja som hängde till knäna. Sist vi träffade Denise med familj hade de med sig det där paret som nu hade fåt en bebis men då var hon Jätte jätte höggravid i stället ;) så lite spännande var det allt att se vad det var för en bebis. Vi rusade typ därifrån för att byta blöja och göra klart alla ärenden ochtill slut somnade lillan en stund. Väl hemme hos mamma blev det god taijmat.

Nu sitter jag här och har nyss nattat Inez, gick inte på det vanliga sättet idag så hon sover nu på pappas plats eftersom jag fick ligga brevid till hon somnat (jag brukar ju hoppa ner i hennes säng ibland men jag hoppade över det idag).. tjo hej

Inga kommentarer: