måndag 21 september 2009

this is me!

Jag tänkte berätta om mig själv lite. Förutom att jag är en ung mamma till våran underbara Inez och är hemma med henne och tränar taekwondo på kvällarna 3 dagar i veckan så tänkte jag väl mer gå in på personligheten! Så det mest framträdande personligheten är väl min ENVISHET som är både på gott och ont, det positiva är väl att jag alltid tror på mig själv/tror att jag har rätt men det kan ju lätt bli negativt när man senare inte vill inse att man hade fel för en gång skull! Sen är jag väl också ganska bitchig/kaksig vilket kanske inte är så positivt. Nu till något bra, jag är omtänksam nästan alltid (gud vad jobbigt att skriva bra saker, lättare att erkänna brister än sin styrka)och trots att jag är väldigt långsint på människor som irriterar mig på (sådana som irriterat mig från början)förlåter jag lätt och ger människor ny chanser och jag är en hejjare på att argumentera och diskutera om saker. Sist men inte minst så är jag jäkligt ärlig också, nästan för ärlig för mitt eget bästa..Ps.Sen är ju ju en väldigt bra mamma också ;)

nu orkar jag inte skriva med! ni som inte känner mig kan ju bilda er en uppfattning och ni andra kan ju antingen hålla med eller skratta åt mig!

Inga kommentarer: