tisdag 8 september 2009

8 månader

Idag är lillan 8 månader. Oj så stor hon blivit och vad mycket hon kan nu, det är bara gå och springa som fattas nu ;) heheheh världens sötaste är hon också.

Idag ska vi till dietisten med lillan på grund av hennes ägg och mjölkfria kost, så vi hoppas att få utskrivet Althera så hon slipper dricka så mycket välling eftersom hon inte går upp så bra på det + att hon får så hård mage! Maten går ju lite från dag till dag, vissa veckor äter hon super alla mål medan det senare kommer baksalgsveckor där hon i stort sätt vägrar all mat! Busig är väl hennes andra namn om jag inte berättat det tidigare, hon är på precis allt (kontaktutag, kontakter, dator knappen, data kablar, dvd, x-box, toaborste, papperskorg, tv dosor, dvd filmerna mm)

Funderar på om vi ska köpa lite färg till skrivaren så vi kan skriva ut lite bilder till Inez album, hon börjar ju vara några månader nu så det börjar vara dags att fixa det, men då behöver jag också gå in på hobby affären och fixa lite grejer, hon skall få ett eget typ scrapbooking album som vi har till oss vuxna, Åhlens har ju bra album (där vi köpte vårat till mig och Jonas) hon har ju redan "boken om mig" men den är så tråkig! Bestämde mig redan innan hon föddes att göra ett sådant eget till henne men har aldrig fått tummen ur arslet men för ett par veckor sedan blev jag väldigt inspirerad av de Lady Dhamer gjort till Ninja så något i stil med det. jaja vi får väl se hur det blir, grejerna måste ju inhandlas och tiden måste finnas! Nu tänkte jag ge lillan mat innan hon blir galen ;)

1 kommentar:

Fru Evelina sa...

tänk så fort tiden går! rätt som det är är vår lille kille lika gammal som er tjej ;-)!