måndag 28 september 2009

sitter och väntar

Har just stekt klart alla pannkakor och väntar på att köparen till babyskyddet skall komma, de hade sagt 20.30 men Jonas upprepade 21.30 (vilket jag hörde) men han nekar och hävdar 20.30 men nu är klockan strax 22.00 och ingen har kommit! Nu väntar jag också på Jonas eftersom han är på träning och också borde vara hemma nu.

Idag for jag och lillan efter mycket om och men till babyöppet, lillan somnade vid 10.45 och sov till 13.30 så jag fick sitta där borta ensam medan alla gick hem ;) hehehe.. provade typ att vara på storbarnsöppet i 30 minuter också men det var väl inte så speciellt roligt idag (var nästan ingen där + att de som var där var typ 3-4 år) sen vill jag också meddela att lillan är skit gnällig nu igen på dagarna, misstänker att de den här gången handlar om separations kris lite blandat med "jag vill kunna gå" kris.

Inga kommentarer: