söndag 27 september 2009

jaha!!

Har på senaste fått en del anonyma kommentarer på bloggen, speciellt i de inlägg som är lite mer "provocerande" eller rättare sagt där folk kan känna sig träffade. De anonyma kommentarerna är ofta också skrivna på ett sätt som att personen i fråga tagit åt sig, det flesta anonyma kommentarer har också samma stil med ofta ett återkommande "väx upp" eller liknande.. Först och främst så är det ju den som inte kan stå för sin åsikt som "bör" växa upp, som inte har förmågan att stå för vad de tycker, för att man skriver sin åsikt om saker på sin egen blogg så behöver man alltså "växa upp" ??? Jag står i allra högsta grad för det jag tycker och skriver här i bloggen och i fall det inte passar vissa som läser så har jag aldrig tvingat folk att läsa.. och jag skiter i vem vilka det är som är sura och kommenterar anonymt, om det så är släckt, vänner eller utomstående så tycker jag att man kan stå för det man skriver, det är fruktansvärt löjligt att posta anonymt det tar jag som rena rama tramset speciellt när man försöker angripa personen i fråga som skriver i bloggen. Det är ju inte så att bara för att jag vet vem du är som kommenterar så kommer jag inte surna i hop på den personen för att de inte tycker lika som jag! så ge negativ kritik på ett vuxet sätt och stå för vad du/ni tycker.. Skall jag ta åt mig av folk som inte ens menar vad det skriver?kan man inte stå för sin åsikt så menar man inte särskilt mycket med de heller!

1 kommentar:

Hanna sa...

Jag tycker att alla ska få tycka vad dom vill,och om du påstår att du också tycker det kan du ju läsa ditt förra inlägg där det står klart & tydligt att du tycker det&det är oansvarligt och ansvarslöst.Och att man är tapig osv..Visst ,du får tycka vad du vill,men varför trycka ner föräldrar på det viset? Du kan väl prata med någon som tycker som du istället.