tisdag 15 september 2009

detta har hänt oss

Hallå alla! lite uppdatering om dagarna förra veckan fram till nu :) Idag blir det väl att gå ut i parken med lillan, kanske gå en promenad och senare följa på Jonas barnträning och tvätta upp de gammla vangnarna som skall bort. Nu skall nog jag passa på att duscha medan lillan sover och innan någon gubbe skall besikta typ ventelationen!
'
Mamman i familjen har äntligen börjat om att träna och här har ni bevis på det! strax innan träningen :)

Lillan har fått en ny luvtröja i regnbågens alla färger, super fint.

Hon fick ju faktiskt nua brallor och mockasiner också. ps Tröjan är från name it byxorna också men mockasinerna är från novalie (pippi från Åhlens)

sötungen min!

Gud vad taskigt, jag vet men jag var bara tvungen, det var klockrent ;)

Puppis, som vi kallar henne hos mamma, eller rättare mamma/mormor gör det.

Kolla in hennes snygga tänder, alla förutom hennes högre nere (8:onde) syns.

Sen har hon varit kass i magen också!! hon hade inte fått katrinplommon på ett par dagar och blev stenhård så när vi väl gav henne katrinplommon blev det motsatt effekt.

och jag har friserat Jonas hår lite så han inte skall se ut som en mupp!
Sen har vi gått lite på stan ett par vändor, träffas Denise med lilla Alfred + ett gäng till ;). Vi har varit på babyöppet (förra vecka) Köpt en ny vagn (bild kommer sedan). Varit hos mamma, varit i skogen för att plocka svamp, lekt i lekparken mm.

Inga kommentarer: