onsdag 16 september 2009

Raser scooter


Japp här är Inez nya raser vagn ;) heheh... efter att ha hållt på det i 2 dygn så tycker jag det var dags att visa den nya pärlarn, efter att min mamma idag nu har fått se den så blir den nu mera känt för allmänheten....

Fin fint! och ja Inez fick ett möss/vant/mockasin sett idag :S

Jag och Inez var ute och promenerade en sväng och Inez fick då gunga lite ;) perfekt höstkitt som matchar flis jackan vid mindre kalla och blåsiga höstdagar hon har även fått en tunn mössa från lundmyr (sötnos) som passar båda hennes flisar OBS den mössan som hon har på inlägget nedan! (köptes förra veckan dock) Nu har Inez köpes stopp...................ps jag köpte sista boken i mellenium serien och ligger nu på sidan 45 ;) spännande kan jag lova.
nu skall jag fortsätta läsa + ta lite kvälls fika!

3 kommentarer:

Sandra sa...

Ja,gud,tiden går så snabbt:) jag ska på bvc den 22sep ,men jag vägde han på unga mammor och då vägde han iaf 8300g :)
Inez då?=)

Unknown sa...

Vad kul att läsa om ert liv! :) Vi är också unga föräldrar. Hur gamla är ni? :)

sandra sa...

Okej:) nej eller han försöker men det går inte så bra,mest bakåt far han:)haha.