måndag 28 september 2009

Hanna

Hanna sa...

"Ja,jag kommer definitivt låta mina barn leka med låtsas svärd och vapen.absolut!!!Spela olika spel ska dom också få göra..

''bra föräldrarroll'' säger du, det är inget rollspel du spelar som förälder,du måste vara äkta!!

sen när blev då så expert på barn osv?gått BF? Kan slå vad om att det inte ens är 90 procent som tycker som du.Du är bara en mängden som ska försöka rädda världen.haha ironniskt."


Ja, alla föräldrar gör ju olika. hahahah man brukar prata om "föräldraroll" bara för den saken skull så SPELAR man inte, man har olika roller i samhället och så är det. Jag pratar inte om någon såpopera roll..

Nej jag har inte gått BF som om dom nu skulle veta allt om barn, men det ligger i mitt intresse att ta reda på saker om barn och jag kan väldigt mycket om barn.. Det är nog en majoritet som faktiskt tycker som jag gör vad det gäller vuxen spel och vapen. Jag räddar inte världen men jag ger mina barn de värderingar jag tycker är bra..

det märks att du känner dig väldigt träffad eftersom du är tvungen att skriva på det sättet du gjör, ganska omoget tycker jag..du får stå för det du gör och föra det vidare och jag jör det som jag tycker är bäst..

Inga kommentarer: