torsdag 17 september 2009

OMG

Inez har fått ett par ROSA byxor med den ur fjantiga katten Kitty ;) 100 möjligheter hette det väl? det innebär väl att man måste få ha rosa och kitty likväl som blå med spiderman eller brunt med nalle puh? Unisex är ju inte så stort i urvalet och då får man ju helt enkelt plocka lite av varje annars får man ju bara en enda möjlighet vad det gäller kläder.... OCH ja jag kollade in den"pojkiga" varianten i beage med tiger och inget skiljde dem åt förutom färg och tryck så då kan jag känna mig lugn!!!! puuuuuuuuussssssstt ingen inskuren midja, inte en mindre modell i samma storlek, inga puffärmar, inget spets eller pluttigull och båda hade dessutom figursydda knän! men annars håller jag mig järna endå till unisex just för bemötandet mot Inez...

Inga kommentarer: