onsdag 8 juli 2009

Ett halvår

Tittade just på klockan och kände en märklig känsla, lite ledsamt, spännande och massor med flaschbaks känslor som är obeskrivliga! vet inte om jag vill skratta eller gråta mest av allt gråta tror jag, utav glädje :) Idag för ett halvår sedan vid den här tiden åkte vi in till BB och nu var de sista timmarna utan att vara förälder och vi kunde aldrig förutspå hur den här dagen idag efter 6 månader skulle se ut men nu vet vi, efter en natts och förmiddags stort kämpande så har vi nu vårat lilla mirakel här, världens underbaraste och sötasta lilla prinsessa, känne hur himmla "blödig" jag kommer vara på hennes 1 årsdag altså, jag blir helt berörd över att det redan gått ett halvår. Tänker tillbaka på de omtummlande känslorna på att det nu var dax och att vi snart skulle ha en liten bebis och den STORA magen skulle vara som bortblåst (är fortfarande stor och lite,,hum ja outfit) gud vad tiden gått fort men samtidigt så känns det som hon varit med väldigt länge. för övtig satt jag med min första CTG kurva över magen nu för exakt ett halvt år sedan.

nej nu ska jag inte pladdra på något mer utan nu har jag tänkt sova, skriver mer i morgon om hennes 6 månadersdag, lite om hennes utveckling, lite bilder mm

5 kommentarer:

Hannele - Mamma till Kevin ♥ sa...

Svar:
Vad kul! ^^

Har du läst reglerna? :)

KRaam
H

Jennie sa...

Ja , det är nog en sån ja ! :)
5 punktsbälte är det i iaf & ergonomiskt handtag .. :)

Nej jag är inte från skellefteå , jag är från småland ! :)

Karin (Albins mamma) sa...

Ja precis och jag förstår inte hur man kan vara så, det är illa..

Ja jag tror det, vi får se imorgon, längtar :)

sofia - 19 & gravid sa...

Va kul att du tittar in ibland! =) Min kille är 22 det känns inte som att det finns så många i hans ålder som blir pappa. Har ni vänner i eran ålder med barn? =)

sofia - 19 & gravid sa...

misstänkte att det var färgen, men har bara katalogen för vagnarna 2010 och då hittade jag ingen "cooper" därför jag inte fick ihop det :)