tisdag 14 juli 2009

:(

Sitter och läser en blogg där bloggerskan har länkat till gravida mammors bloggar och då går jag igenom allesammans och så kommer jag till en med BF 7 jan och tänker men hon som skall ha 7 jan kan ju inte vara gravid än, det var ju nyss det var den 7 jan. Då inser jag att Inez inte är så liten längre :( sen fanns det mammor bloggar med BF fram till mars?? ja tiden springer iväg märker jag för i mina tankar är Inez nyss född! Ett annat exempel på att tiden går fort är när jag i höstas var och hälsade på mamma på jobbet, två av henns kolegor skulle också ha barn men det var ju inte alls långt gångna och skulle ha flara månader efter mig och så i våras kommer mamma och säger nu har x fått sin bebis och jag säger direkt men vadå redan skulle inte hon ha flara månader efter mig mamma svara typ ja med Inez är ju redan flera månader! i mitt huvut så går ljuset upp att JAHA hon är 3 månader redan okej! hehehe ja så kan det vara!

Inga kommentarer: