onsdag 22 april 2009

Tänkte börja med att summera lite inlägg som jag tänkt skriva men som inte blivit av!

20/4-09
det var dagen för exakt ett år sedan som jag blev gravid med Inez, så nu har hon funnits hos mig i ett helt år. ganska fantastiskt att allt detta har skapats med tanke på hur obefintlig hon var för ett år sedan, den minsta lilla lilla cell i min mage som troligen inte äns hade nått sin plats där inne! För er som undrar att jag exakt vet när hon blev till var för att jag kände precis ägglossningen och när det liksom träffade rätt, har hela tiden vetat att det var då! Fick först BF den 11 jan enligt barnmorskan innan UL men jag viste att BF skulle bli den 10 jan för det var det som stämde överäns med att hon blev till den 20/4 och på UL fick jag i alla fall rätt!

21/4-09
jag var på en "data utbildning" i Time Care Pool som är ett nytt system för vikarier! Inez var då hos sin mormor medans jag var där eftersom hon var ledig på förmidagen och Jonas hade jobbat natt och behövde sova! Jag var tillbaka efter ca 1.5 timme och allt hade gått jätte bra :) Senare lämnade vi in vårat barnvagns chassi på barnens hus, det gick nämligen inte så bra att byta "fjädringen" själv i alla fall inte dom bakre.När vi skulle byta de dyker det plötsligt upp en typisk manlig ide åt det hela. Som enligt mig var ganska så korkad, att det alltid skall vara en man som kommer på något sådant! Resultatet blev i alla fall att vi blev tvugna att lämna in den, så nu har vi ett låne chassi som är typ sprillans nytt.

22/4-09
Idag så skall jag och lillan gå ut och gå till öppnaförskolan på baby öppen så efter det här inlägget skall vi ta och röra på oss!

Inga kommentarer: