torsdag 16 april 2009

16 april


Inez nyfödd

Inez en månad

Inez två månader

Inez tre månader
Jaha nu är det en månad och en dag innan jag blir 20 år, jissess vad tiden går fort.

Inez är strax 3.5 månader och hennes utvecklings spört verkar ha lagt sig nu, hon är inte lika grinig som tidigare i veckan och just nå större framsteg det två senaste dagarna har inte hänt! Hon tränar på motoriken genom att bli bättre på att ta leksaker i händerna. För en vecka sedan var det just så pass att hon kunde ta i en sak om man lockade henne, nu kan hon sikta in sig på något och sno det ur händerna på oss! :)

5 kommentarer:

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Åh vilken söt liten tös ni har =)

Jätteskoj att ni vill vara med o tävla hos mig oxå =D Kan samtidigt tipsa om att jag har 3st andra tävlingar i gång, syns till höger om mitt skrivande i bloggen..alla med inriktning på barn!

Ha en überskön dag! Kram

Linda sa...

Otroligt söt er lilla tjej är! :-)

Kul att se bilder tagna varje månad. Då ser man verkligen hur snabbt de växer och ändrar sig.

Ha en bra dag! Kram!

Karin (Albins mamma) sa...

Ja verkligen, helt sjukt egentligen. Åh men vad kul, det gjorde ni rätt i. Jag blir lite avis :)

Jaha okej, det ska jag göra :) Fast länken till annonsen funkade inte? :/

Emma sa...

Vilken härlig söt tös du har, uper vacker. :)

Lena -Chokladmamman sa...

Vilken sötnos!