måndag 6 april 2009

Öppna förskolan

jaha! idag har jag och Inez haft premiär på öppna förskolans baby öppet och gud vilket liv det kan bli! huva ;) fast ganska mysigt med alla bebisar! jag satt mest och lyssnade på se andra föräldrarna, det var faktiskt en pappaledig pappa där med sin dotter på 4.5 månader det är härligt att se tycker jag :)

man ser att det händer så otroligt mycket under en-två månader! utvecklingen skiljer sig så mycket beroende på ålder, sen ser man också hur individuell utveckling det är, det kan skilja ganska mycket fast barnen är lika gamla! det blir nog att fara dit på onsdag också :)

Nu ligger Inez och sover och jag känner mig också klar för att stupa ;) vi gick nämligen upp halv 8 (okej, inte så tidigt men i den här familjen så är det det) eller det börjar ju bli mer och mer tidiga mornar ju äldre Inez blir!

1 kommentar:

Therese sa...

Vilken underbart söt dotter du har!
Ja öppna förskolan brukar ju vara allt annat än lugn. Hahha. Men det rä kul att täffa andra mammor och bebisar.