tisdag 28 april 2009

200 gränsen

Nu har vi äntligen gått över den magiska 200 gränsen på unika besökare på en dag och det glädjer att folk besöker våran blogg och löser om det vi skriver. Inte kunde jag ha trott eller vågat hoppas då jag och min fru började blogga om våran graviditet och senare om våran dotter, att det intresset skulle öka för våran blogg från några besökare per dag till siffrorna vi ligger på nu.

Det känns även givande att intresset för mina kalkyler har vuxit och att jag kunnat nå ut till fler för att underlätta planeringen av föräldrapenningen och samtidigt få en bra och lättöverskådlig överblick hur den påverkar ekonomin. Om du missat mina kalkyler så klicka HÄR så länkas du till min kalkyl sidan. ENJOY ;)

1 kommentar:

Karin (Albins mamma) sa...

Jo jag förstod att hon var lite äldre :)

Ja, han låg ju inne på barnavdelningen när han var 5 månader. Han hade UVI och njurbäckeninflammation. Då gjordes ett ultraljud där det syndes att ena njuren var utvidgad. Sen dess har han ätit olika mediciner och så. Nu ska det göras röntgen för att se hur det står till...