söndag 26 april 2009

Mamma berättar


Här ligger Inez på magen och tränar :) hon har blivit riktigt duktig med rygg och nack musklerna nu!!

ser nu hur nött håret blivit :s

ghaaaa, lite galen i bland!

Inez leker i sin gå stol som hon fick igår, hon tycker den är riktigt skojig men än är hon liten och får bara prov sitta korta stunder! Hon har redan lärt sig hur man puttar sig bakåt i stolen.

Just så pass att hon når ner men fötterna på det minsta läget!

Hon var väldig intresserad av den där krabban!

Just det ja! ligga under baby gymmet verkar inte vara så poppis hos Inez längre! vänder man bort sig i någon minut så hittar man henne oftast så här nu för tiden, hon är aldrig stilla! Hon ålar sig gärna hur famnen också, sen har hennes baby sitter blivit o poppis också, hon gör värsta sittuppsen, böjer upp benen och kastar sig åt sidan. Nu får man verkligen inte glömma att spänna fast henne!

10 kommentarer:

Karin (Albins mamma) sa...

Åh vad roligt. Tittade på bilderna och ser ju att hon har på sig en likadan dress som Albin har. Som Tommy hade när han var liten!! Finns den att köpa nu eller är eran också gammal? :)

Mmm.. Nä hon har inte sagt nåt speciellt..

Jag är på väg att bli vuxen! sa...

Kul att ni hittat till min blogg. Vilken sötnos ni har!!!

Ja, hur många språk pratar jag... Svenska och engelska flytande och sedan kan jag spanska så att jag klarar mig i vardagslivet, men har ändå mycket kvar att lära. Och så förstår jag i stort sätt all holländska men pratar inte jättemycket själv ännu.Sedan kan jag en del tyska oxå... Så det beror på hur man räknar ;-)

//anna

jess sa...

nej han var inte det tyvärr . Var eran dotter de?

elina sa...

Fin blogg du har och vilken riktig sötnos till dotter ni har :)

elinasnartmamma.blogg.se

Em, 15 år och gravid med tvillingar. sa...

Haha nää.. mums :)

Tricket är ju att man båda två äter vitlök.. då känner man ju inte det :)

Karin (Albins mamma) sa...

Ja just det. Jo han är 88:a han också. Men vad roligt att bådas var sparade. Den är ju så söt :)

Jenny, Jens, Oliver och Isabella sa...

Vad hon växer snabbt=) Jo det är bara bra med oss magen bara växer hehe:-). Hur är det med er då??

jess sa...

va härligt:) helt underbart med barn.
Ja absolut får du/ni det.
Jag har absolut inte många, men ändå. runt 60 idag. Eftersom mitt mål med bloggen är att jag ska få skriva ut det mesta för mig själv och inte alla andra. Hur många läsare har ni?

Lise-Lotte sa...

Nej, min blivande man bloggar inte än ska jag kanske tillägga för man vet aldrig om han börjar. Nej, finns inte många pappabloggar...

16 år och ska bli mamma! sa...

Han är engagerad! Han vill få iordning på allt innan bebisen och sådant precis som jag. :).