fredag 10 april 2009

Om oss

Hej på er som är nya läsare och just börjat läsa våran blogg. Maria största önskan och intresse har alltid varit barn, ett av hennes första ord var ju gocka (docka). Efter vi varit ihop i ca 2 år bestämde vi oss att skaffa barn tillsammans och den 8 januari föddes en underbar ängel Inez Forssander. Hon var 52 lång och vägde 4175 gram. Man skulle väl kunna säga att vi är unga föräldrar då jag är 21 år och min fru är 19 år. Inez är verkligen något som förgyller vardagen och ordspråket stämmer så bra:

"Den Dagen du bestämmer dig för att skaffa barn Bestämmer du dig för att ha ditt hjärta springandes utanför din kropp för resten av ditt liv !"

1 kommentar:

viktoria sa...

hej. ok så bra då. Jo som du även kan se i min blogg på många ställen, så har jag fästman o son på över 1 år. Är 22 år själv blir 23 i år gubben min blev 30 i år. Ja ja... ps kolla in min blogg mer om du undrar om mig men ställ gärna frågor också såklart. Sänd mig ett mail om du finner ngt kul att köpa från min prislista eller vill beställa efter egna önskemål. mvh viktoria. ha en bra påskhelg.