lördag 3 april 2010

Tekniska fel

Hej

Tyvärr så krånglade blogger för första gången när vi skulle ladda upp filmen men jag ska göra ett nytt försök senare ikväll. Jag bjuder kanske på en bildbomb också från dagens påskfirande hos mormor och morfar och från gårdagens trevligheter hos Micke och Bella. Nu ska jag försöka ta upp Inez från badet, om det ens nu går. Det är ju nämligen så, för ni som inte vet, att hon ÄLSKAR vatten i alla dess former och speciellt den blötta. Idag blev hon helt vild och sprang runt i en vattenpöl men mer om detta i ett senare inlägg.

1 kommentar:

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Tassar förbi o tipsar dig som tidigare deltagit/ redan deltar i tävlingar hos mig att jag nu dratt i gång en ny kulig en..

http://uj76.blogspot.com/2010/04/tant-lottar-ut-en-klanning-en-body.html

..med chans att vinna finfina kläder från Zizoo!

Ha en fortsatt braig kväll :)