lördag 17 april 2010

En dag hos farmor

Idag har vi varit hemma hos farmor och farfar som bjöd dit mina mostrar med deras familjer. Det var väldigt trevligt och vi bjöds på fläskfilé med diverse tillbehör - himla gott.

Farfar och Inez.

Inez blev tvungen att bada efter efterrätten då hon i stort sett åt med hela kroppen.

The water queen.

Skorna är några storlekar för stora.

Mina galna bröder - helt galna när de spelar tvspel.

Vindruvor är extremt gott tycker Inez.

Inez möbler om hemma hos farmor med stolar på bordet.

Mina mostrar med deras män.

Mina bröder + kusiner och en flickvän.

Nu hinner jag inte skriva mer - måste verkligen lägga mig.

4 kommentarer:

Grynet mamma till lille Vidar sa...

sv: Ja precis jag tror att man kommer så mycket längre med pedagogik. Jag har också varit tränare för barn när jag var yngre(och mindre klokare) och då märkte jag att det inte hjälpte att skrika på dom när dom inte gjorde som dom skulle.

Emelie sa...

Tack! Det är något speciellt med dom :D Haha tur att jag bor där jag bor då! Nej, jag hade ingen aning om att jag kunde vara gravid. Min läkare trodde det var något konstigt med mina äggstockar så dom gjorde ett vul på mig, och det bekräftade att jag var gravid :) En chock! Lite speciellt att få reda på det så. Hur fick ni reda på att ni väntade barn? :D
Ha det så bra!

Emma-Lou sa...

Vilket charmtroll till unge! :-)

Hej där! Imorgon bitti publiceras vinnaren av bitringen, kan det vara du måntro? Kika vetja!

Hoppas att du har haft en bra helg,

/Emma-Lou Pesonen

Grynet mamma till lille Vidar sa...

sv: ja eller hur. Man har ju ingen aning om hur livet som vuxen och ansvarstagande fungerar. Man får liksom prova sig fram och har man riktigt otur kan det ju sluta i katastrof!