tisdag 13 april 2010

Funderar på vad vi skall äta för middag, jag var sugen på grillad korv med bröd. Grillad utomhus vore inte helt fel i det fina vädret. Vi får se hur det blir men det vore mysigt.

Inez började sin dag redan strax efter 5 på morgonen (vilket hon börjat göra nu om hon inte redan mitt i natten tror hon skall upp vill säga), pappa steg upp med Inez och sen blev det tyst(tror dom sonade på golvet idag igen). Hur som haver så är det rätt trevlig att få vakna upp till hennes livsglädje vare sig klockan är 3, 5 eller 8.

Nu hade jag tänkt att ducha sen plocka fram damsugaren och kanske paka ner lite grejer i kartonger, det är bäst att sätta fart nu tror jag så vi inte har allt kvar då skall flytta. Vi kommer flytta grannar med Stina och Emelina, vilket blir roligt för Inez (och mammsen) sen kommer vi ha jätte nära till Ida och barnen också + massa annat.

Längtar till vi skall hämta Inez.

2 kommentarer:

Hannele - Mamma till Kevin & Gravid igen sa...

Svar:
Tack för ditt svar :)

Ochja vi har seperat ekonomi för att varför ska jag pilla på hans pengar som han tjänat ihop själv och varför ska han pilla på mina pengar som jag har "tjänat" ihop själv?
Visst vi har barn mendet är inte en bra anledning till att pilla på varanadras pengar f ör det tkr vi.
Han betalar hyran,maten och det ochj ag betalar Kevins grejer, mina grejer osv.Händer väl att jag köper hem mat då ochdå ochdet händer väl att J köper hem blöjor ochsånt.
När jag har skaffat ett jobb så kommer vi nog sakffa ett gensamt konto där vi lägger in pengar för räkningar och det.

cammie sa...

Så kul att du vill vara med :)Lycka till!