torsdag 15 april 2010

Dagens äventyr

Idag så har jag bytt över från vinterdäck till sommardäck men det är med hjärtat i halsgropen, då det inte varit bart på vägen så länge. Får väl se hur det går att köra till mina föräldrar som har en bjudning till helgen men det ska säkert gå bra. Dessutom tvättade jag även bilen och det är svårt att tänka sig hur mycket smuts det fanns i och utanpå den - rent skrämmande.

Maria och Inez hälsade på hemme hos Emelina och Stina under kvällen, de hade även tur att titta in i våran nya lägenhet´som håller på att renoveras. Maria tyckte att tapetten i hallen såg skit snygg ut och jag hoppas verkligen att övriga tapeter som vi valt är lika snygga. Personlingen är jag verkligen spänd över flytten och längtar verkligen att få flytta till något större. Är det bara jag som får en spännande känsla när man packar upp i en ny bostad och ser hur allt tar form. Vi ska även fara till Ikea på en liten resa för att köpa till nödvändiga saker som saknas.

4 kommentarer:

FLOOSAN sa...

Va roligt och spännande med flytt. Alltid härligt att flytta till större även om man fyller ut platsen snabbt haha

Hannele - Mamma till Kevin sa...

Svar:
Yes, alla har gett mig tipset att ge min son det där, tex dom på apotetekt sa det.

Och hemsidan du skrev till mig har jag redan läst, jag tror heller på vad folket säger till mig än vad en hemsida säger till mig att göra.
Och man ska inte tro allt det står på nätet, tidningen&co man ska ta reda på fakta från dom som vet mer om det här än näetet säger jag :)

Och man ska bry sig om vad allt sägs på nätet då kan vi lika gärna sluta ge våra barn tex godis och sånt :)

Och jag kan även säga att min son mår bättre nu av tack vare det där, fast han är sjuk fortfarande men lite mer piggare.
Och jag vet fler som har använt det där och deras barn har inte dött av det och det har inte min son heller gjort :)

Hannele - Mamma till Kevin sa...

Svar:
Glömde även skriva att apotekets vätskeersättning var tillbaka kallade så därför var vi tvungna att göra egen.

Emelie sa...

Vad tråkigt :/ Jag gjorde 3 ultraljud :P Första var ett vul som bekräftade att jag var gravid (en chock att få reda på det så) andra var i v. 14 för dom trodde att jag var i v. 16 och sista var i v. 18 :D
Okej :) Jag blir 20 år imorgon och min pojkvän blir 24 i maj :D
Ha en bra dag!