söndag 31 januari 2010

ANONYM
Vad arga ni blir för kommentarer ni får.. får man inte ens ställa frågor? Ber om ursäkt för det. Det var väl ingenting med min fråga som var dömande eller negativt! Lås bloggen för allmäna läsare vettja.

Svar: Det är väldigt enerverande att få massor av anonyma kommentarer, där det dessutom alltid är de anonyma som skall klaga/påpeka, eller yttra sig negativt. Jag har sagt det förr att anonyma kommentarer inte besvaras. Men nu efter typ 100 anonyma kommentaren blir man lite less att folk inte kan stå för vad man skriver. Jag tycker inte att det är speciellt "normalt" att ifrågasätta i fall hon är över 1 år, för att hon sitter i babysitter. och svaret var väldigt sakligt... Hon är över 1 år och ja hon sitter i babysitter...

2 kommentarer:

Ida sa...

Elsa är snart 2 år och älskar att sitta i babysitern! =)

Anonym sa...

Fast jag känner inte er.. vet inte alls vilka ni är och ens var jag fått er blogg ifrån, men den ligger bland mina favoriter och jag läser den. Jag har ingen egen blogg. Det spelar troligen ingen roll om jag inte är "anonym", eftersom vi inte känner varandra. Jag heter Sabina.. :)