lördag 2 januari 2010

provokation 2

Vi håller just nu på med provokation 2 för Inez vad det gäller mjölken och det har än så länge gått bra :), vi har gjort 3 hela dygn nu och hon har inte ont i magen, hon har inte diarre och hon kräks inte heller vilket är super, med eksemet är det svårt att dömma men det är ingen påtaglig försämmring nu och hon är ju i regel sämmre under vintern i perioder och är i behov av kortison ibland trotts mjölkfri kost så vi håller tummarna och fortsätter med mjölk så länge det inte blir en påtaglig reaktion. Ni kan ju förstå hur skönt det kommer vara för oss om hon blir fri från den allergin (ägget måste hon vara utan minst 4 månader till och tomaten undviker vi tillsvidare) att bara kunna ge det vi själva äter eller kunna välja olika frukostgrötar mm. Vi håller tummarna i alla fall.....

2 kommentarer:

Lena sa...

fin blogg=)jag undrar bara varför ni skaffar barn så tidigt? ni går miste om en massa i livet som ni inte kan göra sen. när ni är 25 år kommer ni att vakna upp och tänka "vad fan håller jag på med". Barn hinner ni skaffa när ni är äldre och mogna. Jag har själv 2 barn som jag fick när jag var 31. Jag har hunnit göra allt jag velat göra. Ni går miste om alla trevliga resor i världen man gör när man är ung och utelivet. Fundera på det!

Josefin sa...

Jo, att vi SKA flytta ihop vet nog alla. Men inte att det blir till helgen ;)