måndag 1 februari 2010

muuu

Hej!
Idag har Inez varit på dagge en stund medan mamma var på lektion och pluggade lite (vilket inte gick så bra eftersom matlådan blev kvar hemma och koncentrationen blir på noll, det var rent utav en smet i huvudet) men lite matte blev gjort i alla fall. Strax skall jag fixa lite middag, vilket inte sitter så fel. Inez skall få vara hos sin farbror Patrik och Josse i eftermiddag/ kväll medan mamma och pappa städar förrådet. Hoppas vi hinner innan Inez skall hem och sova!!

Tidigare i veckan när jag skulle hämta Inez (mins inte vilken dag) i fredags kanske?? men sak samma.. Hon skakade på huvudet och sa NEJNEJ när jag sa att vi skulle gå hem.. Hahahha.. Roligare på dagis? Fröknarna är ju så gulliga så, så det förstår jag ju. Får man säga fröknar förresten? Förskollärarna..

2 kommentarer:

Mia sa...

Fröken går bra. Oftast finns det en och annan barnskötare på dagis, en sån är jag :0) Och det är ju inte riktigt samma sak som förskollärare, så nog går det bra med "fröken" :0)

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Tassar förbi o tipsar er som tävlat hos mig tidigare att jag nu dratt i gång en ny kulig en..

http://uj76.blogspot.com/2010/02/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart.html

..med chans att vinna presentkort från en najsig barnbutik!

Har 4st andra pågående tävlingar oxå :)

Ha en toppendag!