lördag 30 januari 2010

Mirakel

Inez ligger i sin babysitter och dricker välling efter ett misslyckat försök till vanlig mat. Inget skulle in i munnen och när hon fick äta själv vart det en lek av det hela och allt var överalt förutom i munnen (som jag förövrigt måste gå och städa bort nu). Var i alla fall till stan idag och shopade massa grejer åt mig själv, vilket inte händer så ofta och jag var faktiskt inte ens sugen att handla åt lillan!! allt är MYCKET fulare än det hon har, allt snyggt som finns ligger ju redan i hennes garderob ;). Kläderna jag köpte var från Esprits nya vår kollektion och massor var superfint, sen blev det en bh från twilfit :)..Detta händer inte ofta för oftast finns det INGET som jag tycker är fint och då tar jag nå fult bara för att ha nå att ta på mig.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Babysitter? Är hon inte över 1år? :)

Britt Heidi sa...

Så koselig. Selv har jeg en gutt på 2 1/2 år som koser seg med sin "lellel" (velling) i tåteflaske. Han blir stor så fort at jeg ikke synes det gjør noe om de får lov å kose seg med "baby"-ting.

Vi må forresten kjøre til sverige hver måned for å kjøpe velling for den MÅ naturligvis være semper:) Vår lillegutt er oppvokst på svensk barnemat så vi er litt "skapsvenske ;)

Kjempe koselig nettside og en nydelig datter dere har!

Varme hjerteklemmer fra Norge :)