onsdag 7 oktober 2009

min lilla älskling

(böra nerifrån och upp) Jag sa ju förr att hon var en strandad säl då hon hamnade på ryggen men nu är de dagarna för bi..

Efter en stund så blir hon trött och sommnar på plats ;)

oj såå roligt..

Sen ligger man längs ner vid fotänden..
Så här glad är man inne i sovrummet då man skall sova :) (kameran gör att det ser just ut men det var bäcksvart) gick in då jag hörde att hon tok skrattade för att se vad som var så roligt och det kan man ju fortfarande undra :S hehehe

2 kommentarer:

Emma - mamma till william sa...

Va sööt ;D .. nå det snöar ännu, så får se hur mycket snö det blir här=)

Tova sa...

Ja, och det värsta är ju att det är så otroligt utbrett och vanligt bland "vanliga" människor. Att t.ex. ha en blå mössa på pojkbebisar och betrakta honom som "en liten tuffing" är ju självklart för många.
Själv ska jag försöka göra allt för att inte låta mig styras av normerna, det blir en kul utmaning ;)