måndag 19 oktober 2009

Jag är för ung för barn

Jag måste bara berätta om vad som hände mig idag.

Det hela började med att jag for till apoteket för att beställa mer ersättning till Inez och den måste beställas i disken för receptutlämning. När det var min tur så gick jag fram till disken och började säga vad jag ville ha. Hon tog Inez personnummer för att beställa och efter ett litet tag så bad hon om mitt personnummer så jag rabblade upp det. Jag såg att hon tänkte lite grann och sen utbrast hon plötsligt:
- "är du inte lite för ung för att vara pappa!?" *PAUS* "kanske inte"
Jag bara stod där som ett fån, var verkligen inte beredd på detta.

2 kommentarer:

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Nej men herregud..förstår att du blev "paff"..vet inte heller vad jag skulle ha sagt! Hur tänkte hon som..om hon ens tänkte alls :0

Ny tävling hos Tant:

http://uj76.blogspot.com/2009/10/tant-lottar-ut-ett-kokskit.html

..där ett finfint "kökskitt" ligger i prispotten :)

Patricia, ung mamma till Saga sa...

svar: Tack så mycket! :)