lördag 3 oktober 2009

Bröst

måste bara få deppa lite över mina bröst som har blivit helt förstörda :(.. snacka om hur fina, stora och fylliga det var under amningen, när jag slutade blev de successivt mindre och fast jag köpte min "nya" bh när jag slutat amma så får det idag gott och väl plats med 3 bröst av min storlek i bh:n.. det här med tax öron stämmer verkligen in för mig!! min nya ide är att när nästa barn skall amma så blir det amning fram till nästa barn osv, med andra ord ständiga amningsbröst= snygga bröst ;) men jajaj, jag får ha ur fula bröst i några år till..

och sen eftersom jag ändå skriver om bröst så var det någon som hade en sexfråga till oss men som vi sagt tidigare så svarar vi inte på anonyma, ge dej till känna så kommer du närmare att svar på din fråga!!

Inga kommentarer: