torsdag 13 augusti 2009

Skrik panik!!

Nu har jag hållit på att söva Inez i 40 minuter och hon vägrar att somna, grejen är att hon är skit trött eftersom hon inte sovit något idag! så nu ligger hon här bredvid och gallskriker, inget fungerar för när man tar upp henne börjas det om med gallskriket efter ca 30 sekunder och då får man ha gallskrikit i knät i stället!! hon har på senare varit skit svår att få att somna men när man då har henne vaken så skriker hon, i knät, på golvet, i vagnen och i gåstolen i stället! undra om hon aldrig ger upp med att skrika för hon är ARG kan jag lova, hon har typ kommit in i någon trots tror jag, dessutom är hon nästan värre än en treåring ;)

2 kommentarer:

Madde sa...

Oki jag hade ingen aning om att det skulle bli två inskolningar men det är bra det är ju en bra sak för mig att köra med som motargument mot sambon hehe. Jag vill verkligen att han ska börja i augusti tycker att det är på tok för tidigt när han bara är ett år.
Nej jag tror inte att ålderna kanske spelar så stor roll fast jag känner ändå i hela mig att jag inte vill att William ska börja när han ändå bara är ett år. :P
Kram.

Anonym sa...

Hej på er!
Det låter jobbigt, men du vet väl om att astma medecinerna gör barnen lite mer överaktiva. Jag skulle hälsa det från Jeanette. Frida frågar ofta om Calle har damp, för att han så överaktiv. Hur har ni det annars? Här går allt sin gilla gång, har haft Calle den här veckan, ska vänja in honom på förskolan med start ons. nästa vecka. det är Per som ska sköta det men han har lite svårt att vara där 4 timmar och vila med andra och föräldrar. Det är åtta barn och deras föräldrar samtidigt. Men jag och Christer störs inte av det. I dag känns det lite som höst burrrr. Sköt om er, och det så bra. kram från mormor